Wednesday, September 8, 2010

小孩的梦想

如果我告诉大家我其实是想当一个让全世界人都开心的小丑或者娱乐大众的人,
你们会相信吗?
如果我说是想当拯救世界的超人你们相信吗?
如果是前者的话,我想我也还没有成功吧。
因为我觉得自己功力还不够,
而且还有很多人我都无法让他们开心起来,
反而是担心与无聊,
所以,
只好继续努力咯!!
超人应该是当不上了,
因为我没有超能力,
我还没有那种可以影响世界的能力,
其实那些都是我的梦想,
要实现的话,
要付出的努力其实要很多,
所以我要继续加油!
在梦想的路程中找寻与经历更多!!
(我的梦想都很小孩子吧?)

1 comment:

wenshu said...

Mr Leong, for the first part, you had successed. you really did a great job with it, keep it on ^^

for the second wish, you don't need to have super power to be superman to influence the world

there is a lot of thing we can do for this world
just like what you guys do in Tze Ji
is one of the way.

I definitely believe one day you will be the one ^^

believe in yourseld ^^